Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Ellen Jansbeken - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Ellen Jansbeken - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

22 Januari 2007 | Nederland, Veldhoven

Het grote avontuur komt nu echt dichtbij! Nog even en ik vertrek naar Paramaribo met als grootste reden om het basisonderwijs daar eens onder de loep te nemen.
Op dit moment zijn er nog genoeg zaken te regelen, maar dat komt helemaal goed.
Nu eerst nog genieten van de laatste maand in Nederland!

Liefs Ellen

  • 24 Januari 2007 - 00:17

    Suzie:

    Had ik net een heel mooi berichtje voor je getypt,slaat die um niet op...grr
    Maar bij deze voel ik me erg vereerd om de aller aller eerste te zijn op jou site!! Ik wil je alvast een ongelofelijke, geweldige tijd wensen daar in Suriname die je je hele leven lang bij zal blijven. Ga daar lekker genieten, doe er veel indrukken op, leer nieuwe mensen kennen, een andere cultuur en hopelijk leer je er een hoop zodat je er dalijk thuis ook iets mee kan! Geniet van elk moment want voor je het weet sta je alweer op Nederlandse bodem. Laat deze trip onvergetelijk worden! Heel veel plezier!! En ik ga je verhalen vanuit hier op de voet volgen!
    Een hele dikke kus met een grote knuffel xx Suus

  • 24 Januari 2007 - 17:17

    Linda:

    Heej El !
    jaja het duurt allemaal niet zo lang meer! Heb er zin in !! Morgen eerst nog even ons visum ophalen...
    xxx

  • 24 Januari 2007 - 18:25

    Wilma Bos:

    Hoi Ellen

    Veel plezier samen met Linda in Paramaribo

    Groetjes Wilma

  • 26 Januari 2007 - 08:00

    Luijkxie:

    Yo Jansie!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!! :D :D
    Dat er nog maar veel mooie verhalen mogen volgen he!
    Dikke zoen

  • 26 Januari 2007 - 10:21

    Maarten:

    Hee El, Veel plezier in Suriname!! Misschien dat ik je wel ff kom uitzwaaien op schiphol :D
    KUS xxx

  • 26 Januari 2007 - 10:30

    Wissie:

    Hee Jansie,

    Yahoe je site is in de lucht...Nu kunnen we ook jouw geweldige belevenissen gaan volgen!
    Heel veel plezier in Paramaribo :)

    Kus Wissie

  • 26 Januari 2007 - 10:41

    Mama Marlie:

    Hallo Ellen,
    Ik vind het zo leuk dat je dit avontuur aan gaat en alles zo goed voorbereid. Wel voor de eerste keer dat we elkaar langere tijd niet zien maar wie weet komen we gezellig langs. Dochter lief geniet ervan. Samen met Linda komt dat helemaal goed.
    Dikke kus, mama.

  • 26 Januari 2007 - 12:06

    Frank:

    He El, nu nog thuis maar straks in Paramaribo!
    Dan kunnen we toch van je gezellige praat en foto's genieten.
    Kus, Pap.

  • 26 Januari 2007 - 12:18

    Vesna:

    Lieve Ellen,
    ontzettend veel plezie in Suriname. Aleksandra en Branko zullen hun geweldige oppas wel missen (en wij helemaal), maar dit gunnen we je van harte. We blijven je volgen. Dikke kus van ons allemaal!

  • 26 Januari 2007 - 13:57

    Anneke:

    Hoi Ellen
    Wat een GEWELDIGE uitdaging en dan te bedenken in zo'n geweldig klimaat met veel zon!! Wat zul jij bruin worden!
    We gaan je zeker "volgen" via de site.
    Liefs van ons allemaal!


  • 26 Januari 2007 - 15:11

    Nickel:

    Heej Elleke, nog een waarbenjij-punt-nuutje erbij! Ik ben benieuwd naar alles wat je mee gaat maken en ik hoop dat de tijd minder hard vliegt dan je in andere gevallen hoort. Maarja, als je het naar je zin hebt vliegt de tijd, dus ga het toch maar naar je zin hebben ;). Ik zal trouw op je site kijken, dit is iig al een leuk begin!
    Veel liefs van Nickel

  • 26 Januari 2007 - 16:35

    Henk Wissink:

    Weer een favoriete site erbij. Ook jouw belevenissen zullen door mij regelmatig gelezen gaan worden; net zoals de sites van Suzzie en voorheen van Marleen. Heel veel plezier en geniet met volle teugen.
    Het is voorbij voor je het weet.

  • 26 Januari 2007 - 18:48

    Iris:

    We gaan je misseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! x

  • 26 Januari 2007 - 18:53

    Gertie:

    Hoi Ellen, we zullen je belevenissen zeker gaan volgen en wensen je met de verdere voorbereidingen (de laatste loodjes) veel succes. We zien je zo!

  • 27 Januari 2007 - 09:02

    Dinie:

    Dag Ellen,
    Welke dag vertrek je? Ik zal wekelijks je site bekijken en lezen.
    Wij wensen jou een hele leerzame maar ook een gezellige tijd toe.

    Groetjes Dinie Toonders en de gehele familie

  • 27 Januari 2007 - 12:42

    Carmen Bok:

    Hallo juf Ellen,

    Nog precies een maandje en dan is het eindelijk zo ver. Ik vind het super wat je gaat doen, een ervaring die ze je niet meer afnemen.
    De site ziet er piekfijn uit, ik zou ook niet anders van je verwachten.
    Ik wil je een hele plezierige, maar zeker ook leerzame tijd wensen. Ik ga het allemaal volgen.

    Dikke kus,Carmen

  • 27 Januari 2007 - 16:42

    Irene:

    Ellen en Linda,
    Wat ben ik trots dat ik jullie allebei al als juffies heb meegemaakt. Een beetje jaloers.Heb je er eigenlijk ook 'papiamento' voor nodig om juf te zijn in Parmaribo?
    Ik lees het allemaal wel op deze prachtige site.
    Veel plezier
    Irene

  • 29 Januari 2007 - 12:21

    Yvonne:

    Wat is internet toch een heerlijk medium. Zeker als je nichtje naar een ver land vertrekt. Op deze manier kun je je gehele achterban (en dat zijn er heel wat volgens mij) precies van al je indrukken op de hoogte houden. Je kennende zul je dat ook tot in de perfectie gaan doen. Let op, foto's vinden wij altijd het leukste. Ellen, ik heb er alle vertrouwen in dat straks geheel Paramaribo die "twee dames" uit brabant kent.
    Geniet, maak plezier, doe veel indrukken op, leer veel en komt gezond weer terug. De familie zal je vader, moeder en Pieter wel opvangen!!!!!
    groetjes
    Yvonne

  • 29 Januari 2007 - 18:13

    GROTE Broer Pieter:

    Hee lief klein zusje,
    Na al een aantal keer aangesproken te zijn op eht ontbreken van een leuk berichtje van mij staat ie er dan toch. Je bent dan nog wel niet weg maar veel wat je nu allemaal doet staat in het teken van Suriname. Het zal zeker wel weer een gezellige en mooie tijd worden daar in dat verre zonnige land. Zorg ervoor dat je veel leert maar minstens zo belangrijk dat je heel veel plezier maakt. Misschien kun je wel zo'n leuke neger opduikelen daar. Binnenkort moet je maar eens gezellig bij mij komen eten. Halen we gezellig Surinaams, kun je vast wennen aan wat je 2 maanden lang op je bordje krijgt. Nou dit was mijn eerste berichtje en na deze zullen er zeker meer volgen.
    Dikke kus, Pieter

  • 30 Januari 2007 - 12:40

    Nien:

    jo jansie!
    ik ben niet zo heel goed in het bijhouden van sites enzo dus ik heb me vast aangemeld zodat ik elke keer een berichtje krijg als je iets nieuws geschreven hebt:-) goed he.... ik vind t echt super cool dat je naar suriname gaat en ben stiekem ook wel een beetje ( klein beetje maar ) jaloers.

    kussie nien

  • 31 Januari 2007 - 10:44

    Joyce:

    Hey Ellen,
    De voorbereidingen in volle gang!! Heel veel plezier strakjes in Paramaribo, ik zal zeker af en toe de site bezoeken.
    Grts Joyce (minor, haha)

  • 31 Januari 2007 - 11:16

    Sanne:

    Hee Ellen..

    Ik wens je veel plezier in Switi Sranan samen met ons Lin.

    En succes met je stage!

    Maak er een leuke en gezellige tijd van!
    Maar dat zal wel goed komen.!

    Liefs xxx
    Sanne





  • 31 Januari 2007 - 12:44

    Ester:

    Hoi Ellen,

    Echt super leuk dat je naar Paramaribo gaat. Ik zou daar ook heel graag naar toe hebben gewilt met mijn stage kindergeneeskunde, maar ben helaas uitgeloot. Ik ben dus wel een beetje jalours ;)
    Nou, ik ben benieuwd naar al je verhalen en (hopelijk ook) al je foto's, dus ik zal je site regelmatig even checken.

    Liefs Ester

  • 31 Januari 2007 - 18:30

    Wim Luijkx:

    Jeetje, wat waait het toch in Paramaribo. Hoe kun je er nu voor zorgen dat je haar de hele dag goed blijft zitten. Daar ben ik erg benieuwd naar. Wie is die Linda trouwens? Hopelijk kom je er ook aan werken toe. De hele dag luieren en in de zon zitten dat houdt toch niemand vol. Erg veel plezier en ga op tijd naar bed, want de kinderen willen 's morgens om 7 uur natuurlijk geen sleeping beauty voor de klas.

  • 01 Februari 2007 - 11:25

    Rob:

    Hoi Ellen

    Het aftellen is nu echt begonnen.
    Is je koffer al gepakt, of heb je het juiste formaat nog niet gevonden?
    Leuke site.

    Groetjes
    Rob

  • 02 Februari 2007 - 10:49

    Nicole:

    Haaaai El!!!
    jajajajajaja...de eerste pagina is gemaakt.... nu mogen er nog vele volgen!! met van die schitterende verhalen en foto's. komt helemaal goed!! Alvast veel plezier he...alsof we elkaar niet meer spreken...neen, dalijk eerst lekker naar kijkduin...een uurtje nog? kus Nicole

  • 02 Februari 2007 - 13:20

    De Meiden Vd "Locht":

    wat een leuke site!! Wij vinden het helemaal geweldig dat je naar Suriname gaat (maar we gaan je wel missen hoor!!).
    Dat al je verwachtingen maar uit mogen komen. Geniet er maar lekker van!!
    groetjes en liefs van ons allemaal.

  • 03 Februari 2007 - 18:35

    Belg:

    heyyy el,
    eindelijk een reactie, super leuke site!! Heeeeeel veel plezier daar en laat ze maar eens wat zien. ga je missen!!!! xxx belgje

  • 07 Februari 2007 - 18:21

    Han:

    Hee Bel, heb nu ook inet op mn kamer dus kan ik ook vanuit hier al je avonturen blijven volgen, yes!
    Zoen

  • 08 Februari 2007 - 19:24

    Flora En Pierre:

    Ellen, heel veel succes in Suriname en we wensen je een leuke en gezellige stage-tijd. groetjes

  • 16 Februari 2007 - 09:21

    CAV Veldhoven:

    Heey stage miepje, heel veel succes daar in het verre Suriname.Wij wensen je veel lol en zorg dat je daar ook nog iets leert ipv alleen maar leuke dingen te doen. Heel veel groetjes en tot snel. de meiden van de CAV

  • 16 Februari 2007 - 09:27

    Tjeu Klaassen:

    Beste Ellen,
    Geen reactie op je verslag, maar een wel gemeende gelukwens met je verjaardag. Van mij en de dames, van harte gefeliciteerd en een fijne dag.
    Je vertrek komt dichtbij, ik hoop dat alle voorbereidingen klaar zijn en wij zijn benieuwd je ervaringen te vernemen.

  • 18 Februari 2007 - 17:27

    Suzanne:

    jawel jawel, het is bijna zover! dan moeten we je 11 weken missen.. boeoe.. meid geniet ervan. x suus

  • 20 Februari 2007 - 13:39

    Jolanda:

    Heeej Ellen,

    De datum komt steeds dichterbij.. Spannend!
    Maar echt super, zo'n uitdaging!
    Ik wil je een plezierige maar ook leerzame tijd toewensen! En geniet ervan. Ik ga het allemaal volgen via de site. Tot snel..

    Groetjes,
    Jolanda

  • 24 Februari 2007 - 17:18

    Luijkxie:

    Nog maar 3 dagen Jans, het avontuur komt nu echt dichtbij! Vanavond nog even lekker stappen, daar gaan we van genieten.
    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Ik ga voor 11 weken naar Suriname. Hier ga ik stage lopen op de Vrije school in Paramaribo.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 41913

Voorgaande reizen:

27 Februari 2007 - 27 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: